Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
TRUE

CUSTOM HEADER

{fbt_classic_header}

Top Ad

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

latest

«Ο καθένας κρίνει γιατί δεν μπορέσαμε να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα»

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Ιστορικού στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε  ο Χρήστος Αραβίδης, ο οποίος αναφέρθηκε και την...

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Ιστορικού στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε  ο Χρήστος Αραβίδης, ο οποίος αναφέρθηκε και την συγκομιδή της ομάδας  στον πρώτο γύρο.


Αναλυτικά όσα είπε ο Χρήστος Αραβίδης:

Για το ματς με τον Ολυμπιακό:

«Νομίζω ότι μπήκαμε εντελώς διαφορετικά στο σημερινό παιχνίδι σε σχέση με τα προηγούμενα. Είχαμε έναν σκοπό, δουλεύαμε όλη την εβδομάδα για να αντιμετωπίσουμε αυτόν τον αντίπαλο. Αυτόν τον στόχο σήμερα τον πετύχαμε και κάναμε αυτά που μας είπε ο προπονητής μας. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει γιατί δεν μπορέσαμε να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα».

Για τη θέση που έπαιζε ο Οκόγιε:

«Ήταν εντολή για να μπορέσουμε να παίξουμε κοντά, κάτι που μας έλειψε στα προηγούμενα παιχνίδια. Σήμερα το χρειαζόμασταν περισσότερο απέναντι σε έναν αντίπαλο, που ήταν πιο επιθετικός. Το καταφέραμε, αλλά στο ποδόσφαιρο δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε».

Για τον απολογισμό του πρώτου γύρου:

«Πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να έχουμε μαζέψει περισσότερους πόντους. Και εγώ και οι συμπαίκτες μου και το προπονητικό τιμ είμαστε ικανοποιημένοι για την προσπάθεια, αλλά υπάρχει μια πικρή γεύση επειδή θα μπορούσαμε να έχουμε μερικούς ακόμα βαθμούς. Δεν έχει επιτευχθεί ο στόχος ακόμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Ακολούθησέ μας στα Social Media!