Στην άτυχη στιγμή με το αυτογκόλ του Σπυρόπουλο στάθηκε ο Στάθης Ρόκας στις δηλώσεις του μετά το τέλος του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό. Μετ...
Στην άτυχη στιγμή με το αυτογκόλ του Σπυρόπουλο στάθηκε ο Στάθης Ρόκας στις δηλώσεις του μετά το τέλος του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό.
Μεταξύ άλλων, ο έμπειρος μέσος είπε:
«Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε έξυπνα και βάλαμε και ένα γκολ. Από μία άτυχη στιγμή, όμως, δεχτήκαμε ένα γκολ και μετά ανέβηκε ο Ολυμπιακός. Έως εκείνη τη στιγμή δεν είχαμε απειληθεί ιδιαίτερα από τον αντίπαλο.
Αν παίρναμε θετικό αποτέλεσμα θα ήταν καλό για μας. Δεχτήκαμε πίεση στο δεύτερο ημίχρονο, υπήρχαν κάποια λάθος σφυρίγματα, όμως πρέπει να τα αφήσουμε πίσω αυτά και να κοιτάξουμε μπροστά. Αρχής γενομένης από το ματς της Τετάρτης με τον Φωστήρα για το Κύπελλο, όπου πρέπει να προκριθούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια