Θέμα Panionianea.gr: Ο Χρήστος Εμβολιάδης θυμάται...
"Όταν ανέλαβα προπονητής, καθώς ήμουν βοηθός, πίστεψα μέσα μου από την πρώτη στιγμή ότι θα κατακτήσουμε το Κύπελλο Ελλάδος, aπό το πρόγραμμα που είδα και την εικόνα που είχαμε σαν ομάδα. Το πίστεψα. Πίστευα στους παίκτες μου, ήταν ένας και ένας... Έπαιζα μαζί τους στις προπονήσεις, είχα πάθος με το ποδόσφαιρο και ήμουν μαζί τους. Εκείνη την ημέρα λίγο μετά το πρωινό, γύρω στις 11:00, μάζεψα τους παίκτες μου και μου είπε ο Βόκολος "Coach εάν είναι δυνατόν όχι πολύ θεωρία, γιατί έχω πολύ άγχος" και του είπα εντάξει. Μέσα σε 10 λεπτά τους είπα εάν περιορίσομε τον Γεωργιάδη και τον Βαζέχα και μπούμε συγκεντρωμένοι και με πάθος, τότε θα φέρουμε το Κύπελλο στην Πλατεία.
Επίσης τους εξηστόρισα και το τι ζήσαμε εμείς το 1979. Μετά στα αποδυτήρια, πριν μπούμε στο γήπεδο τους είπα " ...να παίξουμε για την φανέλα και την ιστορία της ομάδας μας, να πιστέψουμε στους εαυτούς μας και θα πάρουμε το Κύπελλο". Όλα τα παιδιά ήταν σε καλή ημέρα, ακόμα και ο Κάφαλης σαν δεξί μπακ που έπαιξε τα πήγε εξαιρετικά. Μαρκάραμε πολύ καλά τον Βαζέχα και τον Γεωργιάδη και όλη η λειτουργία της ομάδας ήταν πολύ καλή, όλοι μαζί, συγκεντρωμένα και πειθαρχημένα πήραμε το παιχνίδι και φέραμε το Κύπελλο στη Νέα Σμύρνη. Χαίρομαι και συγκινούμε όταν θυμάμαι τι έγινε με το σφύριγμα της λήξης. Στην επιστροφή μας στη Νέα Σμύρνη ζήσαμε όλοι μοναδικές στιγμές. Στιγμές που δεν γίνεται να φύγουν από το μυαλό σου ποτέ. Μοναδικές στιγμές στην ιστορία του μεγάλου Πανιωνίου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους για αυτή την επιτυχία".Δεν γινόταν, φυσικά, να μην πει λίγα λόγια και για το πρώτο Κύπελλο Ελλάδος που κατέκτησε ο Πανιώνιος το 1979, κόντρα στην ισχυρή τότε ΑΕΚ, όπου ο Χρήστος Εμβολιάδης έζησε ως ποδοσφαιριστής του Ιστορικού:



.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια